מאגר דירקטורים של אנטרופי

מאגר הדירקטורים של אנטרופי

מאגר הדירקטורים של אנטרופי משמש כפלטפורמה לתהליך איתור מועמדים לכהונה בדירקטוריון. מטרת המאגר הינה להוות בסיס לתהליכי איתור של מועמדים לכהונה כדירקטורים על ידי חברות פרטיות, חברות ציבוריות ומשקיעים שהינם משתמשים ייעודיים למאגר. השימוש נעשה באמצעות פילוח מועמדים לרשימה ייעודית שהינה בעלת שיעור גבוה של התאמה לפרופיל שהוגדר ע"י המשתמשים. יודגש כי מאגר הדירקטורים אינו מביע כל עמדה ביחס לאנשים שנכללים בו, אלא מהווה פלטפורמה לביצוע איתור דירקטורים באמצעות דגש על כללי ממשל תאגידי נאות ואפקטיבי (No Friends No family). השימוש הגובר בעולם במאגרי מידע חיצוניים, כחוליה מהותית בתהליכי איתור הדירקטורים הוא פרמטר מובהק בתחום המנהל התקין בשווקי הון מפותחים בכל הקשור לאמידת תקינות הליך המינוי.

אנו מאמינים, כי לשימוש הגובר במאגרי מידע חיצוניים דוגמת המאגר הזה, תהיה תרומה לשכלול תהליכי האיתור, להרחבת מעגל המועמדים האיכותיים הפוטנציאליים ולהגברת המוטיבציה של משקיעים בכלל וגופים מוסדיים בפרט לעשות שימוש בזכויות המוקנות להם כבעלי מניות ואקטיביזציה של זכויות אלה לגבי היכולת להשפיע על מבנה הדירקטוריון ותמהיל חבריו לטובת כלל המשקיעים בחברות השונות. הרישום למאגר מתבצע באמצעות מילוי שאלון אינטרנטי מפורט, אשר כל פרמטר הכלול בו הינו פרמטר פוטנציאלי לאיתור המועמדים. הרישום כולל גם העלאה של קובץ קורות חיים עדכני. אנטרופי דואגת לטייב ולתחזק את המידע ומאפשרת למועמדים לעדכן אותו באופן שוטף על מנת שהמידע המוצג במאגר יהיה עדכני, מהימן וברמה גבוהה. צוות התפעול של מאגר הדירקטורים עומד לרשות המועמדים וערוך לסייע בכל שאלה או בעיה במסגרת שירות טלפוני או פניות במייל.

 

כניסה למאגר הדירקטורים סיכום פעילות המאגר לשנת 2020 סיכום פעילות המאגר לשנת 2021

אנטרופי פועלת לשיפור הסטנדרט בתחום הממשל התאגידי ובכלל זה, הגברת האפקטיביות של דירקטורים ודח"צים בחברות ציבוריות. לצורך הגברת המודעות, אנו פועלים גם ליצירת שיתופי פעולה בין מכלול הגורמים הרלוונטיים הפעילים בתחום, כמנועי צמיחה הפועלים לשינוי הסטנדרט הקיים, וזאת על מנת ליצור ולעורר מנגנוני שוק אשר יתרמו לשיפור רמת האפקטיביות של מוסד הדירקטוריון וישיאו ערך מוסף לכל הצדדים. שיתופי הפעולה, מטרתם ליצור דיאלוג משותף של כל המנגנונים הרלוונטיים בשוק, תוך התאמת הצרכים באופן אחיד והירתמות של כל הגורמים לאותה מטרה.

שיתופי פעולה עדכניים יפורסמו מפעם לפעם

שלב 1 – תהליך הרישום הראשוני (באמצעות אתר הרישום למאגר) יצירת החשבון וקבלת שם משתמש וסיסמא. בתום שלב זה כל נרשם יקבל דוא"ל חוזר עם פרטי ההרשמה, שם המשתמש והסיסמה.

שלב 2 – לאחר קבלת שם משתמש וסיסמה יש להמשיך בתהליך השלמת הפרטים. ניתן להשלים את פרטי השאלון בכל עת באמצעות כניסה לאתר עם שם משתמש וסיסמה. 

שלב 3 – מייל אישור ישלח לכתובת המייל שהוכנסה בעת הליך ההרשמה.  

שוטף ועדכונים – כעת, שמך ופרטיך מוזנים במאגר הדירקטורים לצורך שימושם ע"י הגופים הרלוונטיים המבקשים לאתר מועמד כדירקטור לחברתם. ככל שנדרש לעדכן נתון כזה או אחר, ניתן לבצע זאת בכל עת.

יומן הדח"צים מתעדכן אחת לחודש ומציג לוח זמנים צפוי למינוי דח"צים חדשים בחברות בורסאיות, בחלוף 9 שנים ממועד המינוי לראשונה, בהתאם לדיווחי החברות –

זמין לצפייה ללקוחות מאגר הדירקטורים עם סיסמה שנשלחת אליכם אחת לחודש.

לצפיה ביומן הדח"צים

שירות לקוחות - מאגר הדירקטורים

חברת אנטרופי ממשל תאגידי נבחנת גם במענה אישי ושמירה על ערוץ תקשורת נגיש לכל פניה.
השירות זמין בשעות פעילות המשרד בימים א-ה בין 09:00-18:00, ובערבי חג עד 12:00 בצהרים.

טלפון: 03-5374002, שלוחה 226   |   דוא"ל: Efrs.Maagar@entropy.co.il

לידיעתך:
מילוי השאלון באתר הדירקטורים של אנטרופי מתאפשר בדפדפן כרום או בדפדפן אקספלורר מגרסה 9 ומעלה